مهدی احمدزاده

صفحه شخصی مهدی احمدزاده

مهدی احمدزاده

صفحه شخصی مهدی احمدزاده

مهدی احمدزاده
CMIK مخفف چهار کلمه Culture -Management -Information- Knowledge می باشد و مقصود حرکت در راستای این چهار اصل و کمک به بهبود و توسعه آنهاست.
بایگانی
سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۳۲ ق.ظ

توسعه عملکردی کیفیت QFD

QFD

در محیط پر تلاطم و رقابتی امروز سازمانهایی در عرصه رقابت  موفق تر خواهند بود که در برآوردن نیازها و خواسته های مشتریان گوی سبقت را از سایر رقبای بازار بربایند، به تعبیر دیگر بنا به فلسفه جدید بازاریابی یعنی مشتری گرایی، مشتریان را مرکز توجه قرار داده و از دید مشتریان به مسائل نگاه کنند.

امروزه عبارت رضایت مشتری یکی از اصطلاحات متداول در محیط های کاری می باشد، ولی بدون تردید ایجاد رضایت در مشتریان و حتی به شوق آوردن ایشان از کیفیت محصولات و خدمات، در وهله اول نیازمند شناخت نیازها و خواسته هایشان و سپس انتقال این خواسته ها به موقعیتی است که محصولات وخدمات تولید می شود. لذا روش و فرآیندی نظام مند و ساخت یافته به منظور شناسایی و استقرار نیازمندی ها و خواسته های کیفی مشتریان را توسعه عملکردی کیفیت نامند.

جهت دانلود پاورپوینت "توسعه عملکردی کیفیت" بر روی آیکون زیر کلیک نمائید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۲
مهدی احمدزاده

نظرات (۱)

Hi Jess! Oh my gosh – we had some hiccups on the USA site last week which affected the final curtain call! We had to take it down for a little bit to fix the problem. It&1#287;ll be up and running again really soon – thanks so much for your patience!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی