مهدی احمدزاده

صفحه شخصی مهدی احمدزاده

مهدی احمدزاده

صفحه شخصی مهدی احمدزاده

مهدی احمدزاده
CMIK مخفف چهار کلمه Culture -Management -Information- Knowledge می باشد و مقصود حرکت در راستای این چهار اصل و کمک به بهبود و توسعه آنهاست.
بایگانی
چهارشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۰۵ ب.ظ

معرفی کتاب 5 " یک e-book کاربردی"

insta

شبکه اجتماعی اینستاگرام در تاریخ 16 اکتبر سال 2010 میلادی توسط کوین سیستروم و مایک کریگر راه اندازی شد .

محبوبیت این شکبه اجتماعی به قدری بالا رفت که تا پایان سال 2014 بیش از 320 میلیون کاربر داشت البته رشد و مجبویت این شبکه به پای شبکه اجتماعی فید نمی رسد . در سال 2012 شرکت فیس بوک این شبکه را خریداری کرد و به اصطلاح مادر آن شد . در آن زمان تا کنون رشد این شبکه از خود فیس بوک بیشتر بوده است و همچنان به کاربران آن روز به روز اضافه میشود . این نرم افزار رایگان در حال حاضر برای تمامی سیستم عامل های موبایلی در دسترس است و تنها برای سیستم عامل ویندوز منتشر نشده است . نکته دیگر این است که بر خلاف فیس بوک ، توییتر ، فلیکر و ... این شبکه در ایران فیلتر نیست ولی فیلترینگ هوشمند برای اولین بار بر روی این شبکه اجرا شد . اینستاگرام در حال حاضر پذیرا بیش از یک و نیم میلیون ایرانی در خود است که در حال افزایش است . شاید اگر اینستاگرام هم همانند پیامرسان واتس اَپ با گوگل قرداد رسمی برای " نرم افزار ضروری بودن " داشت و در تمامی نسخه های اندروید گوگل به صورت پیش فرض نصب می شد ، تقریبا کاربران آن 2 برابر الان بود .

 به همین دلیل به نظرم رسید با معرفی و قرار دادن یک e-book مناسب و کم حجم اما کاربردی؛ در خصوص اینستاگرام به دوستان خودم خدمتی کرده و همجنین از این طریق به سرانه مطالعه نیز در کشورم کمک نموده باشم.

 ضمناً آدرس پیج اینستاگرام من  ahmadzadeh.meh است.

با احترام – مهدی احمدزاده

دوستان عزیز جهت دانلود این e-book مذکور بر روی تصویر
زیر کلیک نمائید.

لوگو pdf

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۳۰
مهدی احمدزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی