مهدی احمدزاده

صفحه شخصی مهدی احمدزاده

مهدی احمدزاده

صفحه شخصی مهدی احمدزاده

مهدی احمدزاده
CMIK مخفف چهار کلمه Culture -Management -Information- Knowledge می باشد و مقصود حرکت در راستای این چهار اصل و کمک به بهبود و توسعه آنهاست.
بایگانی
يكشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۱۷ ق.ظ

معرفی کتاب 6 (e-book اصول بازی شطرنج)

شطر

فراگیری اصول بازی شطرنج، ارتقای سریع سطح توانایی از یک بازیکن مبتدی به یک بازیکن پیشرفته و حرفه ای را در پی داشته و دستیابی به مهارتهای فنی این بازی را میسر می گرداند؛ در غیر اینصورت یک بازیکن مبتدی برای آگاهی از این اصول و رسیدن به رتبه های بالاتر باید بازی های بیشماری را انجام دهد تا به اهمیت آنها پی ببرد .

آموزش های حرفه ای شطرنج در واقع یک راه میانبر محسوب می شود که هر علاقه مندی را در مدت زمان کوتاه ی با مفاهیم اساسی و اصول اجتناب ناپذیر شطرنج آشنا می سازد.  از طرف دیگر ، بازیکنی که هنوز با این اصول و مفاهیم اساسی آشنا نگردیده باشد هیچگاه عصاره ی اصلی بازی را درک نکرده و آنچه که بازی خواهد کرد بیشتر گذراندن وقت است تا اجتماع تمرکز و تفکر منطقی.

راجع به پیامدهای سازنده ی بازی شطرنج و تاثیرات آن بر عملکرد منطقی افراد در رده های سنی مختلف از کتابها و نوشته های مربوط بیشتر می توان کسب اطلاع نمود ، آنچه که در حال حاضر می توان اشاره نمود این است که تفاوت های بسیاری بین شطرنج عوام و شطرنج فنی وجود دارد که این مجموعه تلاش می کند گوشه ای از این تفاوت ها را جبران نماید.

جهت دانلود این e-book  کاربردی بر روی آیکون زیر کلیک نمائید.

لوگو pdf

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۴
مهدی احمدزاده

نظرات (۱)

جدیدا مفتی های ملخ خور شطرنج را حرام کردند
جالبه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی