مهدی احمدزاده

صفحه شخصی مهدی احمدزاده

مهدی احمدزاده

صفحه شخصی مهدی احمدزاده

مهدی احمدزاده
CMIK مخفف چهار کلمه Culture -Management -Information- Knowledge می باشد و مقصود حرکت در راستای این چهار اصل و کمک به بهبود و توسعه آنهاست.
بایگانی

آزادگان

۲۶ مردادماه یادآور بازگشت غرورآفرین عزیزان آزاده ‏اى است که پس از تحمل سالها شکنجه و دورى از عزیزان خویش، به وطن بازگشتند و مهر پایان بر سالها چشم انتظاری زدند.

در این روز، شکیبایى مادران، پدران، همسران ، فرزندان وخانواده این آزادمردان به‏ بارنشست وشوق دیداربا تحقق وعده الهى «و بشر الصابرین»میسر شد.

آزادگان دلاور و سرافراز با الهام از مکتب انسان‏ ساز اسلام وپیروی از منش حضرت سید الشهدا(ع) و درس ‏گرفتن از زندگى انقلابى و حماسه ‏ساز حضرت زینب کبری(س) که اسوه صبر و پایدارى بود، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند و شکوه مقاومت و پایمردی را بر تارک درخشان ایران اسلامى ثبت کنند تا از آنها ذخیره ای ارزشمند برای انتقال درس بزرگ مقاومت به نسل های آینده فراهم شود که مقام معظم رهبری فرمودند: «هیچ‏کس در نظام جمهورى اسلامى ایران با داشتن چنین ذخیره ‏هاى ارزشمندى مثل شماها(آزادگان) و بقیه آحاد ملت، در مقابل دشمنان یک لحظه احساس ضعف نخواهد کرد »

اینجانب ضمن ادای احترام و قدر شناسی از سالها مجاهدت وپایداری این دلیر مردان در دوران اسارت ،سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را به این عزیزان و بالاخص مادران صبورشان و همچنین ملت صبور  سرزمینم تبریک وتهنیت عرض می نمایم وتوفیق همگان را از خدای بزرگ مسالت میکنم.

با احترام و ادب - مهدی احمدزاده 95/05/25

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۵
مهدی احمدزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی