مهدی احمدزاده

صفحه شخصی مهدی احمدزاده

مهدی احمدزاده

صفحه شخصی مهدی احمدزاده

مهدی احمدزاده
CMIK مخفف چهار کلمه Culture -Management -Information- Knowledge می باشد و مقصود حرکت در راستای این چهار اصل و کمک به بهبود و توسعه آنهاست.
بایگانی

اصول و مبانی برنامه ریزی نیروی انسانیppt

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۲۰
مهدی احمدزاده

نظرات (۱)

سلام علیکم . برنامه ریزی ؟؟؟؟؟؟؟؟ عجب واژه نامفهومی مثل پیشگیری.بخاطر دارم از بزرگی گفتم مفهوم پیش دبستانی و پیش دانشگاهی و ... را فهمیدم ولی مفهوم پیشگیری را هرگز . ایشان گفتند تمام اقدامات انجام گرفته برای جلوگیری از یک حادثه و یا جرم را پیشگیری می گویند . پرسیدم اگر تمام اقدامات مد نظر در جمیع جهات انجام شد ولی باز آن حادثه و جرم حادث شد آیا باز هم پیشگیری مفهومی دارد؟من به لطف خدا فارغ التحصیل شدم  لیکن هنوز جلسه ی بعدی تشکیل نشد تا آن عزیز پاسخ سوالم را بدهند . حال برنامه ریزی هم در سازمانهای دولتی و غیر دولتی حکم همان پیشگیری را دارد کاش مدیران ارشد ی که برای یک سازمان برنامه ریزی می کنند به وضعیت موجود ، منابع ، محدویتها و زمان که ارکان برنامه ریزی هستند توجه کنند و مثل برخی ادارات فاصله فاحش بین توانایی ، مدرک تحصیلی و شغل  مشاهده نشود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی